Kamis, 11 Juni 2020

Brand Tokens

Brand Tokens
Za ovu sliku nije dostupan alternativni tekst
Programi vjernosti staromodni su kao i barter sustavi trgovanja. Oni su postali vrijedno oruđe za unapređenje odnosa i trgovine među raznim ljudima. Vremenom su razvijeni da postanu važan dio konkurentnog tržišta kao program lojalnosti kupaca. Različita razdoblja imali su različite vrste darova kupcima koji ukazuju na vrstu povezanosti i odnos s kupcima. Ideja koja stoji iza toga je ponuditi kupcima ili određene pogodnosti, poput ranog pristupa proizvodima i / ili uslugama, popustima, besplatnom trgovanju, ili čak mogućnostima ulaganja i umrežavanja.

U osnovi, program neravnoteže ili lojalnosti koji nudi pristup određenim pravima i / ili mogućnostima kojima ne mogu pristupiti članovi koji nisu u mreži. Trenutno je proveden program dodjele lojalnosti za privlačenje novih kupaca i izgradnju odnosa koji su podržani s postojećim kupcima. Na taj se način formira lojalnost marki. Program nagrađivanja lojalnosti kreiran od strane jedne tvrtke ili u određenoj industriji. Na primjer, nagrade za jednu tvrtku Starbucks Rewards, REDcard Target i Urban Outfitters Rewards, među ostalim.

U ovom programu kupci mogu dobiti bodove nakon kupnje. Te se bodove povremeno sakupljaju i tada će biti iskorišćene za popuste i / ili usluge proizvoda. Postoje i druge vrste nagrada koje nisu za industriju i koje ih izdaju treće strane. Igrači koji su izabrani za sudjelovanje mogu se zamijeniti za proizvode i / ili usluge. Primjer je program Air Miles. U oba slučaja, potrošači mogu otkupiti ove bodove za robu, na kraju se sabiranje nakupi do određene točke.

Što je marka token?
Token marke je račun računa, koji se kreira i bilježi u Blockchain. Žetone marke mogu se koristiti kao bodovi lojalnosti koje izdaju robne marke i šalju se klijentima kao pokloni u potrebne svrhe kao što su kupovina, društvena participacija ili novi klijenti,

Kako mogu dovršiti svoj token?
 Što mogu dobiti za njih?
Vaš je token poklon poput gotovine, što znači da svaki token ima vrijednost koju možete potrošiti kako želite. Na platformi Brand Token također možete iskoristiti za proizvode, usluge ili bonuse po vašem izboru. Kako se registrirati
Pomoću ove veze https://brandtokens.io/register Možete se registrirati za beta test aplikacije.

Imaju li tokeni stvarnu novčanu vrijednost?
 Ako je tako, koliko žetona je ekvivalentno jednom dolaru?
Vaši tokeni mogu imati monetarnu vrijednost, samo ako se njima trguje na tržištu / burzi. Tek tada ljudi mogu kupovati ili prodavati vaše tokene. Cijena / vrijednost vašeg tokena tada određuje tržište, što zapravo znači istu vrijednost kao i netko tko je spreman platiti za njega. Kako biste saznali koja je vaša cijena tokena, provjerite zadnju trgovinu na vašem token tržištu. Ne postoji fiksna vrijednost i ne možete je prisiliti na fiksiranje.

Trebam li Internet da bih koristio token?
Da i ne  Ako ste robna marka i integrirate žetone marki s drugim sustavima kao što su usluge razmjene poruka ili CRM, distribucija tokena funkcionirat će automatski. Ako ste korisnik i želite sakupljati žetone, nećete ih moći iskoristiti bez interneta.

Kako radi?

Token BRND dizajniran je kao TaaS. TaaS model predstavlja inovativni model koji omogućava kompanijama da koriste blockchain mogućnosti bez bavljenja preprekama, rizicima i tehničkim preprekama povezanim s pravljenjem i posjedovanjem žetona. Naš poslovni model okuplja napredak blockchaina i pojavu kripto ekonomije kako bi osnažili sve naše vlasnike tokena i stvorili bolji sustav nagrađivanja. Registrirajući se u Brand Token mrežu i nabavi BRND Token, koji je ključni znak koji upravlja mrežom, tvrtke mogu izrađivati ​​vlastite jedinstvene tokene (xB).
Svaka tvrtka može koristiti svoj jedinstveni xB za vrednovanje svojih kupaca na učinkovitiji način. Nudimo tvrtkama mogućnost da imaju svoje jedinstvene tokene bez prolaska kroz sve tehničke izazove i troškove izrade tokena od nule. Naša je platforma olakšala svakom poslu davanje poklona svojim kupcima novčićem po njihovom izboru. Na taj način, svako poduzeće održava svoj brand za razliku od ostalih platformi za vjernost koji implementiraju jedinstveni token za sve tvrtke. Činjenica da svako poduzeće može napraviti svoje vlastite žetone na našoj platformi izdvaja nas među konkurentima. Zapravo, mi smo pioniri u ovim naporima.
Kada je tvrtka kreirala vlastiti token, nada se da će posao potaknuti svoje kupce da postanu dio mreže. Jedinstvenim tokenom svaki se kupac lako vrednuje za svaku poslovnu aktivnost ili izvršeni zadatak. Kupci se vrednuju u tokenima koji imaju novčanu vrijednost i pohranjuju se u novčaniku korisnika na platformi. Uz tokene, kupci mogu kupiti robu ili usluge od određenih poduzeća, kao i pretvoriti se u BRND, BTC, ETH i FIAT. Na taj način posao može s pouzdanjem graditi jače odnose sa svojim kupcima, a kupce je lako vrednovati na daleko učinkovitiji način.

Za kupce
Današnji kupci žele odmah biti nagrađeni, a ako ne osjete mali nagon endorfina, neće se uhvatiti i uključiti se. To je vrlo važno tijekom prvog iskustva s markom. Upotrebom tokena možete ih odmah procijeniti jer će dobiti vrijedne tokene koji se mogu iskoristiti ili odmah prodati. Primanje tokena osjeća se kao dobivanje novca.
Vrijednosti tokena vrednuju se u stvarnom vremenu, tako da čak mogu postati aktivni igrači na tržištu marki. Ako postoji snažan poticaj koji nudi marka, korisnici se mogu uključiti ne samo kupnjom, već i trgovanjem žetonama. Zahvaljujući modelu u kojem svaka marka ima svoj token, korisnici mogu imati koristi od razlika u cijenama. To znači da će se u bilo kojem trenutku s markom dogoditi mnogo toga. Ako cijena određenog tokena izgubi na vrijednosti iz nekoliko razloga, transakcija također postaje jeftinija, što klijentu daje povoljniju ponudu.

● Mnogo marki na jednom mjestu - iskoristite maksimum od onoga što ste dobili!
● Instant i prenosive nagrade - žetone po cijenama u stvarnom vremenu
● Mnogo dobrih i posebnih transakcija za sve
● Prijatelji na brodu - dijelite brigu - kupujte zajedno još jeftinije
● Novčanik s tokenom kojim se upravlja s prijateljima i obitelji
● Bolje korisničko iskustvo - više zabave
● Play & Win i Play & Get programi za tokenizirane članove
● Dodatne promocije su nedostupne korisnicima

Zašto BRND tokeni

Jedna od glavnih vrijednosti koja pokreće BRND je dijeljenje prosperiteta sa svim dionicima koji su pridonijeli rastu njegova ekosustava. Umjesto da imamo malu tvrtku koja profit dijeli sa samo nekoliko direktora, vjerujemo da je ovakav oblik mrežnog uređenja bolji.
Budući da robnim markama omogućujemo izradu vlastitih tokena na našoj platformi, a to su xB tokeni, nudimo im jedinstvene mogućnosti osobnog programa vjernosti koje je lako i isplativo pokrenuti. Na ovaj način mijenjamo tržište upravljanja lojalnošću.
Također ohrabrujemo brandove koji su naši partneri u kupnji BRND tokena s posebnim zahtjevima. Svaka marka koja je uložila milijun BRND najmanje 1 godinu bit će nagrađena besplatnom pretplatom za održavanje klađenja. Na ovaj će način naši članovi osigurati sredstva za daljnji razvoj usluga koje će koristiti.

Potrošači koji iskoriste bodove imaju više stope kupovine i jače udruge robnih marki.
● Veća uključenost
● veće zadržavanje
● Mala oštećenja
● Automatizacija vjernosti
● Niski troškovi
● Automatski otkup


Većina potrošača preferira mogućnost povrata svojih bodova s ​​vremena na vrijeme.
● Tečna odanost
● prenosivo
● Cijena
● Lako se isparava
● Fleksibilnost kada treba iskoristiti
● Novac je poput tokena


Upravljanje lojalnošću na tržištu

Sustav lojalnosti dizajniran je tako da nagrađuje kupce za njihove prošle kupnje ili druge povoljne akcije. Također je dizajniran kako bi im dao poticaje za kupovinu u budućnosti. Imajući program nagrađivanja, posao omogućava aktiviranje, zadržavanje, najpovoljniju prodaju i preporuke, zajedno s ponudom korisničke vrijednosti.

Kako marke mogu upotrebljavati svoje tokene

Izgradite uspješnu kampanju marke za tokere održavanjem ravnoteže. Izgradite uspješnu kampanju marke sa znakom održavanja ravnoteže između ponude i potražnje.
Opskrba ovisi o modelu distribucije.
Potražnja ovisi o ponudi otkupa.


Distribucija

● milja poin
Za svaku kilometražu vožnje s aplikacijom za dijeljenje automobila korisnici će dobiti Miles bodove.
● na pregled
Korisnici će dobiti tokene za pregled vozača.
● Dobri vozači
Vozači mogu dobiti tokene kako bi dobili dobre recenzije.
● Referentni program
Korisnici dobivaju žetone za upućivanje novih klijenata.

Otkupiti

● Odaberite ili Crno
Nadogradite svoje putovanje na Select with Miles poeni.
● Kôd za popust
Klijenti mogu zamijeniti svoje žetone za kôd za popust.
● Prioritetna podrška
Dobijte status prioriteta za svoju kartu za podršku.


Token BRND

● SIMBOL: BRND
● UKUPNA Opskrba: 1.000.000.000 BRND
● DECIMALNO: 18
● BLOKERA: Ethereum - ERC20


Prodaja tokena

● SOF KAP: 250.000 USD
● HARDWARE: 1.000.000 USD
● PRIHVATENE VALUTE: BTC / ETH / FIAT


Distribucija tokena

● 10%: za ICO
● 20%: I krug ICO-a
● 40%: II krug ICO-a
● 15%: Marketing
● 10%: Tim
● 5%: rezerve i likvidnost


Plan

2020

Q1
● Kompanija Brandtokens OU osnovana je u Estoniji kao tvrtka za softver i tehnologiju.
● Nova web stranica koja omogućuje prijavu za marke i korisnike s mogućnošću odobravanja favorita.
● preICO je otvoren za interne klijente (ograničeno izdanje na samo 100 milijuna tokena).
Q2
● Sustav odabira kako bi korisnici mogli odlučiti koje marke mogu platiti.
● ICO - 400 milijuna tokena u distribuciji.
● Prvih 1.000 marki u sustavu.
Q3
● Izgledna aplikacija
● Program pokretanja tokena lojalnosti s BRND i xB za beta testere i rane korisnike.
P4
● Platforma otvorena za sve tvrtke, masivni ukrcaji.
● Ponuditi marketing, rast branda i korisničku bazu.
● Pokrenuo je alat za automatizaciju marketinga za marke.

2021

Q1
● Izrada AI-powered profila, nove kvalitete u marketinškoj automatizaciji.
● Razvoj platforme
Q2
● završi ICO 2.
● Intenzivna marketinška platforma.
P4
● BRND token registriran je na prenesenoj platformi.
● Kupite žeton BRND za prvu posjetu.
● Razvoj platforme


Tim

Robert Wesker: generalni direktor i suosnivač
Szczepan Bentyn: COO i suosnivač
Mohanraj MS: CTO
Tomasz Rozmus: CBD
Marta Lapacz: poslovni programer
Mustafa Dahdouh: UX / UI dizajner
Lirdi Cani: voditeljica projekata
Zofia Pacholczyk: voditeljica društvenih medija
Khaled Mouhssine: direktor međunarodne prodaje

Za točnije informacije:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar